Covid 19 - амбулаторне лікування -смерть

12.10.21
1
0
Доброго времени суток шановні панове медики. Питання так би мовити постфактум, може кому буде корисно ознайомитися.
Родичка 65років 70кг, не курила, не пила хронічних проблем не мала, за винятком невеликих зі шлунком, захворіла ковідом.

Все почалось з горла і температури 37.5-38 подумали ангіна, потім через 4 дня горло пройшло, але темп залишилася, здала тест на ковід +. Почала приймати аріплівір, азитроміцин (3 дні точно пила), потім додала левофлаксацін, тромбоасс, і вітаміни, температуру постійно збивала парацетамолом і німесілом. На 7 день найняла медсестру і підключила уколи цефтриаксону + дексаметазону (не знаємо з якою метою адже у неї температура навіть до 39 не піднімалася), впринципі вболівала не сказати щоб важко, в цей же 7 день послухали легені і провітрювання була 98%. На 8 ой день відчувала себе краще. На 9-ий день раптова смерть. У довідці про смерть написали "Інші форми гострої ІХС" при ковід.
Чи могло дане лікування спровокувати смерть?
І супутнє питання - чому то не дали виписку з протоколу розтину. Це зараз так по закону не дають? Просто я не обізнаний в цих нюансах
 

Dr.Drevko

Лікар
01.07.21
6
0
Єдине, що можна припустити, що смерть наступила по одній з цих причин: аритмическая могла бути викликана як лікуванням, так і хворобою або на тлі прихованої ген. патології - дуже часто на розтині саме ця причина і не видна.

Proposed causes of sudden cardiac death in COVID-19:

A
Acute Myocarditis including stress-induce Cardiomyopathy

C
Acute coronary syndrome

1
Pulmonary thromboembolism

2
Coronary thrombosis

3
Stroke

G
Cardiac tamponade

J
Arrhythmogenesis:

1
Drug induce

2
Uncovering of underlying channelopathies

3
Direct arrhythmogenesis by COVID-19